loading...
مقاله
zahra بازدید : 21 دوشنبه 11 شهریور 1398 نظرات (0)

 

پرکاربرد ترین نرم افزار های معماری

معماری

مقدمه

پرکاربرد ترین نرم افزار های معماری ،نقاشی ها به معنای اولیه هستند که معماران ایده های خود را به مشتریان، صنعتگران و یا تیم طراحی می دهند.

نحوه ایجاد این نقاشی ها در طول زمان تکامل یافته است و هنوز به صورت روزانه تکامل یافته است.

هر نرم افزار طراحی شده با نیازهای مختلف مورد هدف قرار می گیرد و انتخاب بهترین برای شما بستگی به عوامل بسیاری از قبیل هزینه،

سازگاری با برنامه های دیگر و میزان زمان تمایل به صرف فرایند رسم می باشد.

اگر چه شما تنها با در اختیار داشتن سازگاری و پرش بین آنها تنها نرم افزار طراحی مناسب را پیدا خواهید کرد،

در اینجا لیستی از برنامه های اساسی برای افزایش گردش کار خود و کمک به شما از اولین پیش نویس تا ارائه نهایی است.

  • SketchUp

یکی دیگر از پرکاربرد ترین نرم افزار های معماری این است که معماران باید فاز مفهومی را در 3D شروع کنند.

SketchUp اجازه می دهد تا کاربر به سرعت و به راحتی طرح های 3D.

این را می توان به صورت رایگان دانلود کرد، اما بسیاری از ویژگی های صادرات آن غیر فعال است. از آنجایی که گوگل حق نسخه برداری را خریداری کرده است،

از لحاظ قابلیت استفاده و هزینه بسیار محبوب شده است. این یکی از ساده ترین برنامه های درک است،

اما سادگی آن نیز بدان معنی است که قابلیت های رندر محدودی دارد. با این حال، هنوز یک برنامه قدرتمند برای انتقال اولین ایده ها است و

همچنین یک کتابخانه اجزای عظیم، مخصوصا برای معماری داخلی ارائه می دهد.

هر جسم، سطح و ماده با بافت منحصر به فرد آن است که قطعا یک پلاس است. بزرگترین طرفدار آن تا به امروز رابط کاربر پسند آن است.

  • Revit

Revit نرم افزار همه جانبه برای پروژه های 2D و 3D است که مجموع خروجی پروژه شامل مدل سازی، رندر و اسناد ساخت و ساز 2D را تولید می کند.

به جای خطوط و محافل، می توانید از دیوارهای واقعی، سقف ها، تیرها، ستون ها و سایر اجزای ساختمان استفاده کنید و

همچنین ویژگی های واقعی در ساختمان فیزیکی مانند پنجره ها و درها را استفاده کنید. این سازگار با اتوکد است،

بنابراین بسیار ساده است که یک فایل DWG را وارد کنید و از آن به عنوان مرجع ردیابی برای شروع شکل دادن مدل خود استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مزایای آن این است که هر تغییری که در مدل ایجاد می کنید در همه دیدگاه ها، از جمله برنامه ها و ارتفاعات، به روز می شود.

این هماهنگی و زمان طراحی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. همینطور از پرکاربرد ترین نرم افزار های معماری به حساب می آید

  • 3D Studio Max

گرچه 3DRhino با توجه به پلاگین های پارامتریک و ویژگی های مدلسازی صاف، به سرعت نمایش داده می شود. با این حال، 3D Studio Max هنوز محبوب ترین نرم افزار در بازار 3D است. از آن روزهای اولویت گرافیک کامپیوتری و 3D Studio (نرم افزاری که تحت DOS اجرا می شود)، همه چیز تغییر کرده است. در طول دهه نود، ابزارهای 3D Studio Max راه خود را در زمینه های بیشتری از زندگی کاری ما پیدا کرده اند که هر کسی تصور می کرد. این قابلیت های مدل سازی و یک معماری پلاگین قابل انعطاف است و می تواند بر روی پلت فرم مایکروسافت ویندوز استفاده شود. این است که اغلب توسط توسعه دهندگان بازی های ویدئویی، بسیاری از استودیو های تجاری تلویزیونی و استودیو های تجسم معماری استفاده می شود.

  • Autocad

پایه و اساس پرکاربرد ترین نرم افزار های معماریدر واقع ما توصیه نمی کنیم که از Autocad استفاده کنیم چون Revit به سرعت آن را در بازار جایگزین می کند. با این حال، Autocad بازیکن قدیمی در صنعت نرم افزار معماری است.اگر رابط کاربری را به ترجیحات خود تنظیم کنید و آزمایش کنید با لایه ها و وزن خط، پیش نویس مناسب و مناسب با قراردادهای طراحی استاندارد و جزئیات ساخت و ساز قابل اندازه گیری خواهید بود. یکی دیگر از نسخه های اتوکد که به ویژه برای معماران ایجاد شده است، معماری AutoCAD است. این ویژگی ها که به معماران اجازه می دهد تا پیش نویس کارآمدتری داشته باشند، ایجاد طرح و اسناد برای آنها آشنا هستند. این پلت فرم همان اتوکد است که معماران با تجربه را درک می کند

  • V-Ray

V-Ray به سادگی بهترین برای تجسم واقع بینانه است. این افزونه است که SketchUp و ArchiCAD را به یک رندر زیبا تبدیل می کند. تمیزترین بافت ها، تاریک ترین جادوگران و روشن ترین سفیدپوستان به دقیق تر بودن شرایط دنیای واقعی می رسند. اگر هدف شما این است که مشتریان خود را در فضاهای طراحی شده در سبک قانع کننده قرار دهید، V-Ray بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کتابخانه و منابع انبوه گسترده آن گزینه های گوناگونی را در نور، سطوح و بافت های واقع گرایانه ارائه می دهند تا طراحی معماری خود را به سطح بعدی برساند.

  • Photoshop

Photoshop از  پرکاربرد ترین نرم افزار های معماری به حساب می آید هنگام ایجاد ارائه، اینکه آیا یک بخش، ارتفاع یا طرح است، دانستن نحوه استفاده از فتوشاپ کاملا حیاتی است. این یک نرم افزار تولید تصویر با کیفیت بالا است، مناسب برای نهایی ترمیم و لمس کردن. با استفاده از سیستم آشنا لایه ها، شما می توانید به ارائه خود را به جو و سبک شما را با تغییرات بسیار کمی می خواهید. این برای پردازش تصویر، اضافه کردن بافت، چشم انداز، مردم، آسمان و غیره استفاده می شود. همچنین یک راه عالی برای رفع و ویرایش اسکن های کار شما و ایجاد طرح های نهایی برای ارائه نهایی است.

  • InDesign

Indesign در طراحی اساسا یک برنامه طرح مناسب برای ایجاد از کتابچه ها به ورق های ارائه بزرگ است. شما می توانید اشیا را به شکل های قابل ارائه از جمله متن، شکل ها و تصاویر ترتیب دهید و همچنین برای ایجاد سند، مانند رزومه کاری و اوراق بهادار، مناسب است. شما می توانید انواع فونت / اندازه فونت، صفحات اصلی صفحه با شماره صفحات را تنظیم، کمک به افزایش بهره وری و ثبات سند. این پرکاربرد ترین نرم افزار های معماری همچنین به شما این امکان می دهد تا فایل های خود را با هم مخلوط کنید و آنها را با خود ببرید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی در مدرسه یا خانه کار کنید و مطمئن شوید که هر یک از فایل های جداگانه را کپی کرده و آن را با خود حمل می کنید.

  • Hand Drawing

در Hand drawing یکی از چیزهایی که همیشه باید به یاد داشته باشید این است که نرم افزار طراحی و طراحی فقط یک ابزار در دست معماران است تا بتواند گردش کار را تسهیل کند و زمان با ارزش تولید را کاهش دهد. معماران قرعه کشی و طرح. هیچ مهارت پایه و ارزشمندی حتی در دنیای تکنولوژیک ما از طراحی دست نداشته است. ایده اولیه باید روشن و مختصر و به راحتی به همکاران و مشتریان اطلاع رسانی شود. یک طرح ساده می تواند در مورد مفهوم خود که بهترین و دقیق تر ارائه می دهد بیشتر می گویند. پس از همه، مداد هیچ به روز رسانی نیاز ندارد.

برای کسب اطلاعات راجع به معماری آنلاین مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,095
  • بازدید کلی : 4,217